четвер, 15 березня 2018 р.

Учитель нового покоління



  Сьогодні змінюється роль учителя, а значить змінюються підходи до організації його діяльності, і як би ми зараз не хотіли відкинути та змінити систему контролю за якістю викладання, вона на мою думку, має бути присутньою. Тільки той, хто планує свою діяльність, передбачає кінцевий результат, очікувані результати, той досягне успіху.

Учитель нового покоління – це:
1.     Людина, яка є психологічно та емоційно компетентною.
 Тобто вчитель розуміє та приймає відмінності учнів та їхніх потреб,  життєрадісний та цілісний, вміє створити позитив у навчанні, толерантний, справедливий, розуміє свій внутрішній світ та приймає помилки (свої та інших).
2.     Лідер і менеджер.
Це людина, яка бере відповідальність за успіх свого учня, добре працює у команді з іншими вчителями, є порадником, другом та помічником для дітей, постійно вчиться та різнобічно розвивається носій високих етичних стандартів (навчає прикладом).
3.     Звільнений від стереотипів та успішний.
Учитель вміє створити середовище для ефективного навчання та розкриття таланту дитини, знаходить цікавий матеріал для уроків, досліджує, любить свою роботу, творчий, практичний, звільнений від стереотипів, гнучкий.
4.     Володіє презентаційними навиками. Ефективний комунікатор та фасилітатор.
Учитель є  мовознавчо компетентним, тобто гість та зрозуміло висловлюється, використовує різні методи та практики викладання матеріалу, використовує ІКТ у навчальному процесі, підтримує принцип спільної відповідальності – учитель + батьки.
5.     Формує знання та навички потрібні у сучасному світі.
Навчає учнів лідерству та командній роботі, розвиває критичне мислення і навички вирішення проблем, дає право вибору та вчить брати відповідальність за свій вибір, а також своїм прикладом демонструє навики для успіху в
ХХІ столітті.